Wisdom Words..

Never Let The Fear Of Striking Out Keeping You From Playing the Game.
When Life Gets Tough, The Tough Gets Going..So Plan Well.

Sunday, February 13, 2011

If tomorrow never comes...

Pagi2 camtok..mudah jak dirik tok jadi sentimental...tdk ku baca2 balit semua benda2 yg ku penah komen, berik pendapat n pa sgala d fb..ku came across smthng yg ku gik xtauk kebenarannya..aku rasa aku sik besalah tapi aku disalahkan alu aku pun rasa besalah (paham x?)..emmm..sebab yala aku alu nak mintak maaf dgn semua org yg penah aku sakiti perasaannya..penah aku terkecikkan hatinya..yg penah manas ngan aku sebab kata2 aku, perange aku..aku mintak maaf..seikhlasnya..maafkan aku boley? Aku xpenah beniat mok sakitkan hati sapa2...mun ada, memang aku xsedar lah ya..manusia..xsempurna..maafkan aku. Kadang2 ya niat aku nang ikhlas nak nolong org, tapi turned out aku disalah paham..jadila sengketa..yala aku jadi cam phobia juak nak nolong urg dah nektok...asa nak ngs jak ngenag nasib dkmpun..pasya aku terkenang zaman sekolah..aku rasa/ aku cam tauk jak aku tok bukan org yg disenangi oleh segelintir org...maybe sifat2 yg ada pada dirik aku ada org kurang suka..so aku ng sedaya upaya improve dirik la...tapi ya hal d sekolah, nektok hopefully semua dh better la as we gets older..kita kin matang la nak....aku tauk juak aku tok ng xberbakat dalam apa2 pun..mmg xtauk ku pande dalam apa..tang semua jak cukup makan..sama juak la ngn blog..aku x penulis yg pande mencuit hati pembaca..tapi blog tok dah jadi cam diari jak..k luah rasa haha!xkesah la da org mbaca ka sik..aku tetap akan mengepost hehe ;p  cukupla sampe ctok jak luahan rasa tok..gus ku tido gik..makin dipike masa lalu, makin lemah sa nyawa..move foward! Happy Sunday everyone!

1 comment:

  1. (^__^)/ saya paham!!afterall, its not easy to meet everyone's need. anyway, have a happy & blessed sunday..

    ReplyDelete