Wisdom Words..

Never Let The Fear Of Striking Out Keeping You From Playing the Game.
When Life Gets Tough, The Tough Gets Going..So Plan Well.

Monday, February 21, 2011

Eskep & Mr.B**

Selamat pagi semuanya! It's monday again *sigh* and this week i have to..HAVE TO go to Lab and continue my works! Mala jak ilang dari lab *haish*......nways, pada pagi yg indah ini..saya mok berkongsi cerita sal mimpi saya pagi tadik..menakutkan! Pagi tadik kol 8 actually ku da kelas...alarm bebunyi mala jak d snooze...dalam separa sedar ya mok g kelas tapi malassss...mata kelat!paham takorg nak gney rasa ya...then minda separa sedar bermain dgn emosi lalu terjadila mimpi ngeri..ku mimpi tek aku bangun jak & mok g jengok kelas, makey baju tido jak..t-shirt puteh ngn sloa katun2 n lepa jamban..masok2 kelas tetiba ngga rami org sampe ada nak dudok rah tanggak..adoh* lam atiku..gney tok..aku dah termasok lam kelas..xpat nak kua org rami blok jalan...lalu ku dudok jak..tetiba lecturer ada 2 org..sorang ya tek tetiba nak molah spotcheck pakaian formal ka sik...tauk sapa? Mr. B! *org2 SMSK jak tauk sapa ya* adohh!!!neves gila vaveng la akuuu!! time nya ngecek ya nya ngga2 org pasya madah "that's a sin!" ngn sapa2 yg xmakey formal..apakah? ng pelik..lam mimpi pun nya pelik huuu...pasya tek semua org nak ditunjok nya disuroh turun ke debah..bdiri rah depan...yaaaaaa!dahla ku makey baju tido!betapok la ku tek dari nya..betapok rah blakang kerusi..tetiba nya ada rah sebelah aku huhu...takutt!!maluu!!..........then aku tebangun...betapanya hatiku lega!!!mun lah ya benar tek eyh..huhuhuuuu..sa nak ngs jak...malu la weii! loa katon2...muka lom mandik..eeee...pengajarannya..jgn malas nak turun kelas pagi senen lagik, lak nitemare! Okay...ya jak la crita pagi tok hehe..semoga hari tok berlalu dgn produktif n aman!

No comments:

Post a Comment