Wisdom Words..

Never Let The Fear Of Striking Out Keeping You From Playing the Game.
When Life Gets Tough, The Tough Gets Going..So Plan Well.

Friday, November 19, 2010

Aku Rajin!

Jgn tetipu ngn title..aku malas sebenanya...huhuhu....next wik ku da 3 paper stret 24,25,26 huhu :(( tp nak ku lom stadi papa...notes gik lom ku flip2..ada gik nak lom d print ku..trok li jak awak tok haaiiee!!!!bahbeng! da less den 5 ari gik exam huhu...malasssss...mala sa mk tdo jak2..makan tdo makan tdo..obess!

owh..marek ku tgga deathly hallows..BEST! though ny agak seloww la..kdg2 asa cam ngga twilite juak..seloowww haha! tp sebab ku ng pminat setia dr kecik, ku xasa nya boring..best!sa mk g ngga agik...cta harry potter ng xpat mk tgga skali jka..plu tgga 2 3 kali bok paham bena haha!aokla2..aku seloww bah..study pun seloww..tgga muvi pun seloww...kurak2 la aku..


ku ngah boring tok sebenanya...dr tdk madah mk print nota..tp xjuak polah2...ngga dak baju gik lom besesah..haisshh! xda semengat naaaa juak eyh...lapa aie.lom makan gik dr tdk..menum pun lom...tandus bah bilit ku tok xda makanan n aek...kaktok la trun kede g bli..dah jak duit lam dompet tggal 10 ringgit jak gik..huuu...bli karipap ngn kueh lain, campo aek mineral sebotol ngn kuew tiaw goreng tapau cgek..ckup la ya kot hihi..bongan juga...lapa bah aiee! Ha! stat la aku bermonolog ngn dirik mpun..sot!


owh...aritok ku berpike..dolok nak i used to a highly motivated person tauk x?..aku motivate diri sendiri..nektok aku dh berubah..ntahla apa jadi dgn diri..semakin hari semakin lembik..maka tek udah dewasa..hhmmmm.....

totally unrelated..

Gamba tok comel aiee..

 

...n tok lucu haha!soo innocent..


bah...bye for now.
tauk ku gamba ya streched bagei apa jak..ku malas mok ngatonya...
kerna...aku malas!
^^

2 comments:

  1. trok na mls ya yen!!
    sampe pic ya stretch pn dh xlalek
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha! bok tak tauk...sampe cmya la tahap malas kmk haha!

    ReplyDelete