Wisdom Words..

Never Let The Fear Of Striking Out Keeping You From Playing the Game.
When Life Gets Tough, The Tough Gets Going..So Plan Well.

Sunday, October 10, 2010

Ccchhhheeeri..........dakk takorg ya!!!!

Eieeiiiuwhh!!
Yala permulaan pasal bnda yg mk ku crita ariotk. Mmg ceridak okee...
Camtok, tdk aku pg konsert perdana rah kampus timor. Tgah ngga org btandak tek, lapar ndah rasa..lalu pegi lah aku ngn miza ke gerei2 yg bjual dak satey n ayam2 panggang..*lam ati cam meragui jak keberesian ny* tp dh lapa plus ncium dak bau pgg ya..nyaman bah!aku tergoda....

Pegi la tek mek duak scanning satey kede ney tang selamat jak upa..Spot cgek kede. Dgn harapan beresi la tek..lalu membelek2 la aku sayap2 manok tas meja..belek punya belek...YAAA AMMPPUUNN!! ada setompok bnda puteh yg sgt2 ku knal rah wing ya..alu org kd ya tek amik dr aku..ngkah ny tmpat lain..aku tek udah mileh satey, dh d dlm plestik dah huhu...since aku tok xpande nk turn down urg, ku baya jak la huhu...melayang rm3.50 huhu..tngah merasa sedeh tek..ku tertangga gik rah bekas sebelah manok ya..MEMANG SAH! ada juak tompok puteh ya..IICCEERRR!!!! TLOR LALAT! well, needless to say, hasil pembelian ku tek ku tikam lam tong sampah gya jak...ceridak naa dak pekede tok aiee..tdah ngn org2 nk makan xngga2 gik ya..kompom sakit prut mlm tk..tdah ktkorg.Nasib bait mata ku tajam!mun x dh d Klinik Morni aku isok!ciitt!!

Nyaman sik tlor aku?..Peace Bro!

Aok..
tambah2 gik tek ng ujan jak ari...konsert brujan la mekorg....tegar wak ati brujan, bdiri lam aek..AOK! dalam aek! nama dh konsert rah swak bah, atas sungei..cdak blagu btandak atas pokok..well~~~
tengah2 konsert tek, tertangga la beberapa org rempuan tok..bukan main sexy! ku ingat model dak 6th sense tek..padu.....model unimas...tekinja2, tekenjet2...Malu ku ngga. mls nk ngomen lebeh2..tetak jak ku ngga cdak knk Hoi skali ngn org tek LOL!!

Tok berguna juak sikit suka maca buku..tk x..haishh~~

The konsert was fun *except 6th sense*....dgn tetak siti bjalan konpiden nyepak lopak aek gik tek..gembira la mlm tok..just dat cam biasa aku d ggit nyamoks..dats y ku mbak mosquito repellen kemana2..n keadaan basah2 tek made me bath 30 minutes *yerp..i'm a lil bit a bacteria freak!* blame Microbiology & ADVANCE Microbiology...ku mbak wet tissue, tissue n sanitizer kemana2..

If only there are that friendly..but still scaryy!!!!!

~Goodnite~

^^ Happy 10.10.10! ^^

No comments:

Post a Comment